10 ting: Efterårsliste

10 ting: Efterårsliste

Efteråret er over os, og jeg er ikke begejstret. Jeg er mere en sol og varme-pige, og jeg ved godt hvad der venter mig de næste mange måneder, og jeg fryser bare ved tanken. Derfor er det vigtigt for mig at få det bedste ud af det, og hvad jeg skal bruge efteråret på, vil jeg gerne dele med jer på min lille efterårsliste.

1. Besøge veninder

Mit yndlingspunkt. Jeg skal besøge savnede veninder, og hvem glæder sig ikke til det? Man kan hurtigt få tiden til at gå med pligter og arbejde, og pludselig stopper man op og har brug for at pleje venskaber.

2. Spise rodfrugter

Det er nok det mest positive ved årstiden. Rodfrugter i massevis, og jeg elsker alle mulighederne. Det er de perfekte smagsgivere, og kan komme i mange flotte farver og former, og ende ud i mange konsistenser. What not to like?

3. Lære at udnytte de mørke timer

Hvis ikke man lærer at udnytte de mørke timer, så bliver dagene meget korte. Så istedet for at blive træt og opgivende når solen går ned, må jeg lære at hanke op i mig selv og bevare energien.

4. Iklæde mig lækre striktrøjer

Efteråret er den bedste undskyldning for at købe nyt og lækkert tøj, og her er striktrøjer prioritet nummer 1. De fås i alle former, farver og mønstre, og fællesnævneren er at de er bløde, varme og kradser lidt.

5. Give lejligheden lidt kærlighed

Vi skal have ryddet lidt op i skuret og i skabene. Men jeg har også planer at fornye lejligheden enkelte steder, ganske budgetvenligt. Det kunne være dejligt med lidt ekstra hygge i de kolde måneder.  Når det skal være budgetvenligt, kan jeg især godt lide HOME-afdelingen i H&M, og vi kan selvfølgelig heller ikke komme uden om Søstrene Grene.

6. Løbe det sidste OCR-løb for i år

Det er faktisk på lørdag, altså lige om lidt. Jeg er flere gange blevet spurgt om jeg er klar, men jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal være klar på. Det er første gang Red Bull afholder et OCR-løb, og de er ret hemmelighedsfulde. Jeg løber distancen, som er på 4 kilometer, og så har jeg trænet en del overkrop og grebsstyrke siden Nordic Race i Hasle Bakker. Jeg taget det som det kommer, det er trods alt kun mit andet OCR-løb.

7. Nyde god tapas med folk jeg holder af

Tapas er det bedste jeg ved, næst efter sushi. God sushi er heller ikke at kimse af. Men det gode ved sushi, er at det er perfekt til sammenkomster. Det er hyggemad, små retter og god rødvin. Der er altid noget for enhver smag, og inden man ser sig om er man propmæt.

8. Drikke varm protein-kakao

9. Finde et nyt job

Jeg har sagt mit gamle job op som tjener. Det har i en længere periode slidt mere på mig end det gavnede. Så jeg er på job-jagt. Jeg har ikke travlt, og så alligevel.. Jeg skal jo have råd til punkt 7.

10. Øve mig på dips, pull-ups og chin-ups

Det siger sig selv. Bygger en stærk krop, og det gør jeg ved at lave øvelser med kropsvægt. Det trods alt mig selv der skal bæres over forhindringerne til næste års OCR-løb.

 

Hvad skal i bruge tiden på, mens efteråret er over os?



Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *